System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Informacja dla osób niesłyszących
Z dniem 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 ), która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z tym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed terminem wizyty w urzędzie, z wyłączeniem sytuacji wyjątkowych.
Zgłoszenia należy dokonać w następujący sposób:
- na adres mailowy - starostwo@czluchow.org.pl
- faxem - +48 59 834 25 39
- telefonicznie - 59 834 34 61 - 3
- drogą pocztową Starostwo Powiatowe w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów